Tuesday, September 8, 2009

Bunga Bakawali

Bunga Bakawali yang sedang kuncup di siang hari

Awal Bismillah.....
Lama jentayu tak terbang.....letih laaa...puasa....
Lagipun Jentayu kumpul bahan utk entry seterusnya.....
Macam mana dengan ibadah para pembaca sekalian?
Harapan saya...agar sempurna belaka.......
Takder aper citer cuma nak kongsi ngan para pembaca ttg Bunga Bakawali.
Pokoknya.....ditanam oleh mak saya......mak saya ni suka tanam pokok2 pelik.....
Gambar yang ditunjukkan ialah Bunga Bakawali yang sedang kuncup.
Naper takder gambar yang sedang berkembang?
Susahlah....
Bunga Bakawali ni berkembang mekar jam 12.00 tgh malam....di waktu org tak nampak dia....
Mak saya kata....bunga ni ader pantang larang dia kalau nak tgk dia berkembang....
Ntah yer ntah tidak.....saya pun tak tau...

No comments: