Tuesday, October 28, 2008

Bertambah besarnya.........



Salam......
Awal Bismillah.....
Pahlawan cangkul sudah berjaya.....merentas sungai, rimba dan paya.......setiap masa....menambah kemakmuran tanah Malaysia.......(antara lirik lagu Pahlawan Cangkul sedikit masa lalu)
Tiada apa yang banyak utk dikongsikan......
Ingat lagi tak dengan tanaman saya?
Saya nak kongsi sikit perkembangan terbaru.......
Pokok bendi saya dah bertambah tinggggiiiii.....besarrrr.......kalau saya berdiri kat sebelahnya.....dah sama tinggi ngan bahu saya.......(sila lihat gambar)
Mak saya pun terkejut dan kagum......
Secara jujur....dah nak dekat sebulan saya tak letak baja...........sibuk sikit ngan hal keluarga.......
Tapi....perkembangannya......tak terduga......bunga bendi menjadi2.......terbaru.......terung bulat pulak nak berbuah.....alhamdulillah.......
Akhir jemari........berbakti pada yang sudi

No comments: